İsrail Knesset üyeleri tarafından yönetilen Müslümanlara yönelik kışkırtma dalgası

Israil’in aşırı sağ Yahudi Evi partisinin parlamento (Knesset) üyelerinden bitislal Smutrits

(Knesset) üyelerinden bitislal Smutrits Hazreti Muhammed’e hakaret eden tutuklu Yahudi gencinin serbest bırakılması için çağrıda bulundu.
https://www.facebook.com/Bezazelsmotrich?fref=nf

İsrail polisi iflas etti.
İsrail Polis Sözcüsü yazılı açıklamasında, Yahudi bir gencin Hz. Muhammed’e hakaret içeren ve basında yer alan görüntü kaydına ulaştıklarını ifade ederek, zanlının gözaltına alındığını söyledi.

Video kaydının Kudüs’te yapıldığı belirtilen açıklamada, şüpheli Yahudi genç hakkında soruşturma başlatıldığı belirtildi.

Açıklamada, “Polis, kamu güvenliğine zarar veren bu tür alçak davranışa meyledenler karşısında herhangi bir istisnaya mahal vermeden çalışmalarına devam edecektir” denildi.

Birkaç gün önce de bir kadın Yahudi yerleşimcinin Mescid-i Aksa’nın kapısına gelerek, Hz. Muhammed’e yönelik çirkin sözler sarf etmesi büyük tepki toplamıştı. Gözaltına alındığı açıklanan Yahudi yerleşimcinin daha sonra serbest bırakıldığı belirtilmişti.

משטרת ישראל פשטה את הרגל!הסיטואציה שרואים בסרטון הזה גרמה למישהו חסר אחריות במשטרה לקבל החלטה הזויה ולעצור אישה נשואה ואמא לילדים, ביום שישי כמה שעות לפני שבת.חיפשתי וחיפשתי ולא מצאתי שום חוק או נוהל שמחייב שוטרים לשכוח את השכל הישר בבית כשהם באים לעבודה. בזמן האחרון זה קורה להם יותר מידי…<<<החוק קובע עילות מאוד מסוימות שמצדיקות מעצר. העילות העיקריות הן חשש לשיבוש הליכי חקירה או משפט ומסוכנות.בשנים האחרונות משטרת ישראל ובתי המשפט עוצרים מאות ואלפי אנשים בניגוד לחוק וללא כל עילה!<<<במקרה הזה החשד כנגד האשה היה שבתגובה להשתוללות אלימה ותוקפנית של נשים מוסלמיות בהר הבית היא קיללה את מוחמד.מה לכל הרוחות מצדיק בזה מעצר?! לא מדובר אפילו במעצר שבוצע תוך כדי האירוע אלא במעצר שבוצע יום לאחר מכן בביתה של האשה. אפשר לזמן לחקירה, אפשר גם להגיש כתב אישום במידה ויש בכך משהו פלילי אבל מה בזה מקים עילת מעצר?! כלום! זה פשוט ניסיון חמור לרצות את הפורעים הערבים שהשתוללו היום בהר הבית ודרשו את מעצרה של האשה.<<<אז מה היה לנו בסיפור הזה?> המשך הרפיסות הלאומית של המשטרה שמאפשרת שליטה מוסלמית בהר הבית ופוגעת בריבונות ובזכותם של יהודים לעלות ולהתפלל בהר הבית.> המשך האפליה נגד יהודים בהר הבית – האשה היהודיה נעצרה, אף אחת מהמשתוללות הערביות לא נעצרה.> מעצר שווא הזוי בערב שבת של אשה נשואה ואמא לילדים.עבירה גוררת עבירה.<<<קיבלנו תזכורת לכך שיש לנו עוד הרבה על מה להתאבל בתשעה באב השנה. שיבנה בית המקדש במהרה בימינו, אמן!שבת שלום.

تم نشره بواسطة ‏בצלאל סמוטריץ'‏ في 24 يوليو، 2015

1reere

Nataly Finkel: bizden o kadar nefret ediyorlarki… korkunç bir şeydir.
Eliav Cohen: Muhammed domuz çirkin.

87879999999999

Check Also

ارهاب المستوطنين

Колонисты начинают создавать колониальный форпост на севере долины реки Иордан.

Долина реки Иордан, 16 апреля 2024 г. – Сегодня, во вторник, колонисты приступили к созданию …